مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

مُـــــح مَــــهات زنـــدگی مــــا

زندگی از بعد ما شدن می شود مجموعه ای از مح مه ها ... اینجا مجموعه ای از زندگی من است

ماجراهای مهسا و نمازخانه!


دیروز ریا نشه داشتم انجام واجبات میکردم که چند تا از آقایون از کنار خوابگاه، ببخشید! نمازخونه شرکت رد شدن و یکیشون برگشت گفت حاضرم شرط ببندم الان درو یهو باز کنیم همشون خوابن! قاه قاه قاه(صدای خندش) !  Haha Smile Icon  Shocked Smile Icon

امروز بعد از انجام واجبات با راضیه در سکوت مطلق که کسی از خواب پا نشه داشتیم پاورچین از خوابگاه، ببخشید! نمازخونه میومدیم بیرون که من با این صحنه مواجه شدم:


و تا اومدم راضیه رو نگاه کنم دیدم اونم با چشای گرد! زل زده به گره بند کفشش و اومد منو نگاه کنه (خواستیم بندازیم گردن هم) که یهو چش تو چش شدیم و پخ ترکیدیم از خنده!!! 
منکه از خنده توفم ریخت ،مزید بر علت شد و همونجا کف زمین نشستیم و ریسه رفتیم...
یعنی ماهیچه های دلم انقباض شدیدی رو تجربه کرد ! جدی مرگ از خنده زیادم خیلی دردناکه ها...


پ ن 1: این خط افقی بالا رو تازه کشف کردم! چقدر زحمت میکشیدم واسه خط چین گذاشتنا! دستشون درد نکنه تحلیلگرشون کارش درسته !
پ ن 2: درست حدس زدید همه از خواب بیدار شده بودن و من باز خندم میگرفت از دیدن قیافه اونا وقتی بند کفشاشونو گره خورده میدیدن!
پ ن 3: اولین جمله ای که راضیه اشک ریزان گفت این بود که :"مگه اینجا دانشگاست؟!" و من باز مردم از خنده ! اینجور دانشگاهایی داریم ما!
پ ن 4: اون موقع که خوابگاه بودم تنها کاری که نمی کردیم خواب بود! حالام نمازخونه که خوابگاهه... چرا تو انتخاب اسم انقدر کم دقتن آخه؟!
پ ن 5: امروز 2-2-92 بر وزن بدووووو

نظرات 12 + ارسال نظر
marham سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:34 ب.ظ

yani man toro mikoshaaaaaaaaaaaammmmm
harvaght ke man miam webet to miriiii too gheibat
harvaght ke man nemiam yehoo yadet miofte weblog dari
o roozi 10000 martabe toosh matlab minevisi
azar dari too?

فرشاد دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:38 ب.ظ

بازم غیبت صغری...

عموتقی دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:56 ق.ظ

سلام قلمتون روانه واقعا خوشم اومد درسته منکه ننوشتم متن مال کیه نمیدونم داشتم روزنامه ترانه ها رو مطالعه میکردم به این مطلب برخوردم خوشم اومد نمیدونم کی نوشته ومنم بردم وبلاگم من نویسنده اش نیستم نمی دونم کی نوشته من فقط کپی کردم همین ممنون ازدقت نظرتون

marham یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:34 ب.ظ

salam
man fek konam bayad esmam o dige avaz konam
:-((((
mahsa jan be fekre aberooye khodet nisti be fekre aberooye yeki dige bash
bad 100000000 joor harf dar miarana
man ke midoonam too khandehat cheghad vahshatnakeeee
vaaaaaaayyyyy bichare oon bande khodahaei ke
ba sedaye vahshatnake pekhe khandat az khab bidar shodan
fek konam yelahze fek kardan ghiamat shode
o bayad javab pas bedan ke chera too namaz khone khabidan

را ش پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:37 ب.ظ

چه باحال جواب دادی..."احتمال زیاد هست دیگه"(انگار سوال من واقعی بود)

کجا هایدا میخوری؟ تو نمایشگاه کتاب؟
خوش به حالت ... خونه ما نزدیک مصلی ست و مامانم نمیذاره و میگه تا خونه راهی نیست(ضد فست فود)
بقول یه بنده خدایی [آیکون بچه ی حرف گوش کن]

آره دیگه... بین اونهمه فشار هرچی بخوری سه سوته هضم میشه...هایدا اصلا جونی دوبارست مخصوصا الان مه شده نون و سس
خیلی حرف گوش کنی نکن شرایط برات سخت میشه{آیکون شیطان صفتی}

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد